12 BIEG

  • EUR 4.27
  • GBP 5.07
  • CHF 4.56

Serwis w Siedlcach wizytówką MB Trucks Retail Polska

Serwis w Siedlcach Mercedes-Benz Trucks Retail Polska

Położony pod Siedlcami oddział serwisowy Mercedes-Benz Trucks Retail Polska ma niewielkie rozmiary, ale cieszy się dużą renomą wśród klientów i jest w czołówce sieci autoryzowanych serwisów marki, jeśli chodzi o ilość i jakość napraw.

 

Placówka w Ujrzanowie, zlokalizowana przy drodze nr 63, w regionie, w którym działa ogromna liczba firm transportowych, funkcjonuje od 2014 roku. Od samego początku zarządza nią Mariusz Dybowski, który ma za sobą już 18 lat doświadczenia pracy w branży motoryzacyjnej. – Można powiedzieć, że przeszedłem wszystkie etapy zawodowe, zanim zacząłem zarządzać pracą serwisu Mercedes-Benz Trucks Retail Polska w Ujrzanowie – mówi Mariusz Dybowski. – Zaczynałem w innej marce, od stanowiska magazyniera w sklepie z częściami u dealera. Później pracowałem jako mechanik, doradca serwisowy, kierownik zmiany. A od siedmiu lat jestem kierownikiem serwisu tutaj.

 

Najwyższy poziom obsługi Mercedes-Benz Trucks Retail Polska

 

Wszystkie te doświadczenia sprawiły, że klienci w Mercedes Benz Trucks Retail Polska w Siedlcach mają zapewniony najwyższy poziom obsługi i serwis prowadzony zgodnie ze standardami marki. – Dzięki pracy na różnych stanowiskach, mogę lepiej pracować z klientami, nadzorować mechaników. A trzeba pamiętać, że w tym zawodzie każdy dzień niesie nowe wyzwania, mamy bardzo różnorodnych klientów, każdy przypadek jest inny – podkreśla Mariusz Dybowski. – Mam wysoko wykwalifikowanych mechaników, dobrze wyszkolonych i doświadczonych. Ja natomiast wkraczam, gdy klient potrzebuje szerszej informacji o zakresie, technice naprawy – a często tak jest. I wtedy przydaje mi się moja wiedza techniczna i doświadczenie pracy z ludźmi.

 

Zadowolenie klientów na pierwszym miejscu

 

W 2018 roku wysoki poziom zadowolenia klientów przyniósł placówce 1. miejsce w wewnętrznym konkursie sieci Mercedes-Benz Trucks Polska. Zdaniem szefa serwisu w Ujrzanowie, wpłynęła na to z jednej strony kompetencja właściwa dla autoryzowanego punktu, a z drugiej dobre relacje. – Taka jest specyfika regionu – relacje są tu bardzo serdeczne i ciepłe, dlatego mamy wielu stałych klientów – wyjaśnia Mariusz Dybowski. – Jednak nie byłyby one takie, gdyby nie rzetelność i szybkość napraw. Tego wymagam od swoich mechaników – diagnoza musi być postawiona sprawnie i właściwie, a naprawa wykonana w najkrótszym czasie, tak żeby zwrócić klientowi pojazd, którym będzie mógł kontynuować pracę. Bo te samochody służą klientom do pracy i zarabiania – o tym musimy przede wszystkim pamiętać i to szanować.

 

Tego samego zdania jest jeden z najbardziej doświadczonych mechaników serwisu w Ujrzanowie: Michał Pieńkowski. – Klienci cenią najbardziej jakość współpracy: terminowość, szybkość pracy, wiedzę. Często próbowali coś nieskutecznie naprawiać w serwisie nieautoryzowanym, a u nas usterka została od razu usunięta. To jest możliwe m.in. dzięki naszemu doświadczeniu oraz temu, że mamy pełny dostęp do aktualnej wiedzy i dokumentacji technicznej – mówi mechanik.

 

Doświadczenie zespołu Mercedes-Benz Trucks Retail Polska i dostęp do wiedzy

 

Michał Pieńkowski pracuje z pojazdami Mercedesa już dziewięć lat, uczył się od najlepszych diagnostów w sieci, odbył też wiele szkoleń. – W kwestiach mechanicznych aż tak wiele się nie zmieniło, dzięki czemu kiedyś mogłem na przykład rozebrać silnik w nowej generacji Actrosa, zanim jeszcze mieliśmy szkolenie, ponieważ znałem dobrze wcześniejsze – opowiada. – Ale w zakresie elektroniki zmiany są błyskawiczne i najnowszy Actros to już zupełnie inny poziom, wszystkiego trzeba się nauczyć od początku – podkreśla specjalista, który w Ujrzanowie zajmuje się mechaniką, elektryką i diagnostyką, a sam najbardziej lubi naprawiać skrzynie biegów.

 

Możliwość kontaktu z technikami z fabryki, wsparcie techniczne z Customer Service & Parts i wzajemna wymiana doświadczeń między serwisami należącymi do sieci, a także szybki dostęp do oryginalnych części – to wszystko składa się na jakość autoryzowanego serwisu. – Inżynierowie w fabryce Mercedesa wiele się od nas dowiadują, bo tylko my możemy im przekazywać informacje o tym, jak zaprojektowane przez nich samochody sprawdzają się w realnej pracy, jakie usterki się pojawiają – mówi Mariusz Dybowski. – Bardzo dobrze działa też wsparcie kolegów z Customer Service & Parts, to prawdziwi profesjonaliści, gotowi zawsze odpowiadać na nasze pytania. Dzięki temu ten system działa, my możemy szybko i dobrze naprawiać pojazdy, a klienci tylko na tym zyskują.

 

 

Udostępnij:

Zapisz się do naszego newslettera